Bijna alles is inmiddels online te koop en bijna alles wordt ook daadwerkelijk online besteld. Kleding, producten, diensten en ook steeds vaker de boodschappen. Jumbo en Albert Heijn investeren inmiddels volop in de online boodschappen dienst en ook bedrijven als Hello Fresh en Marley Spoon ontnemen jou de boodschappenzorg.

Omdat de online boodschappen sector nog redelijk jong is heeft ING Nederland een interessant onderzoekje gehouden met betrekking tot deze dienst. De resultaten zijn verwerkt in een vrolijke infographic, voor ons reden genoeg om deze met jullie te delen want we love infographics! Je vindt hem hieronder.

Op zich zijn de resultaten redelijk voor de hand liggend. Wij hebben zelf in tegenstelling tot een groot del van Nederland geen moeite met bezorgkosten, je neemt ten slotte een extra dienst af. Wat wij het grootste voordeel vinden maar niet letterlijk terugzien in het onderzoek is dat je nu lekker de tijd kan nemen voor de boodschappen en alles rustig kan uitzoeken. Je kunt gedurende de dag wat producten toevoegen aan het online boodschappenmandje en bestellen wanneer het uit komt, zo voorkom je dat je net dat pak suiker vergeet en thuis komt met een hele tas andere boodschappen terwijl je in eerste instantie alleen voor het pak suiker naar de supermarkt ging!

We horen graag hoe jij hier in staat. Doe jij wel eens online boodschappen of juist niet? Let us know, vinden we leuk!

Praat mee

Uitgelicht

Nieuwsbrief

Wekelijks als eerste op de hoogte!