Vanaf vandaag is de inzendingsronde voor de 2e editie van De Beste Social Media Awards gestart. Via www.debestesocialmedia.nl kunnen bedrijven en instanties hun favoriete post, actie of reactie toesturen. Een jury met onder andere cabaretier Erik van Muiswinkel beoordeelt samen met het publiek de inzenders op punten zoals humor, originaliteit en lef. 

De grote winnaar van vorig jaar was KLM, tijdens deze editie werden er ruim 30.000 stemmen uitgebracht op de verschillende categorieën waaronder: de beste grap, beste tekst, beste creatief, beste reactie op ander bedrijf, beste reactie op een consument, beste visueel en beste inhaker. Voor 3 categorieën kan niet worden ingezonden: het beste merk, de beste BN’er en het slechtste bericht. 

De inzendingronde sluit 30 april. Vanaf 11 mei kan gestemd worden door ons, het publiek. De uitkomst wordt voor 50% bepaald door het publiek en 50% door de jury welke in totaal bestaat uit: Renske de Greef (schrijfster en columniste), Erik van Muiswinkel (cabaretier en tv-presentator), Jordi van de Bovenkamp (social media strateeg en grappigste Twitteraar 2013), Roos van Vugt (social media strateeg), Gonnie Spijkstra (blogger en trendingspecialist), Martijn Pronk (uitgever en hoofd media & publicaties Rijksmuseum) en Rocco Stallvord (autoriteit virale marketing).

Praat mee

Uitgelicht

Nieuwsbrief

Wekelijks als eerste op de hoogte!