De oer-Hollandse winkelketen Blokker ondergaat momenteel een flinke facelift onder codenaam "De Nieuwste Blokker". Hiermee hopen ze een noodlottig einde à la V&D te kunnen voorkomen, laten we hopen dat het ze lukt!

De eerste verandering is een aanpassing van het logo. Het oubollige "blokken" logo maakt plaats voor een modern, strak lettertype. Ziet er goed uit als het ons vraagt.

De tweede en daarmee meest rigoureuze verandering is het nieuwe winkelconcept. Alle Blokkers worden de komende twee jaar verbouwd, dit zijn er in totaal zo'n 450. De winkels krijgen een complete restyle met een duidelijke link naar de webshop. Leuk detail: vanaf nu wordt er elke werkdag een nieuwe verbouwde Blokker geopend, en dat voor de komende twee jaar!

We hebben overigens wel iets aan te merken op de nieuwe uithangborden aan de buitenkant van de winkels.  Die kwamen ons wel heel bekend voor. Telecombedrijf Orange was blijkbaar een goede inspiratiebron!

Logo orange telecom

Praat mee

Nieuwsbrief

Wekelijks als eerste op de hoogte!